Zarządzanie Świadczeniem Usług Opiekuńczych

Jak działa Nasz system?

Zarządzanie Świadczeniem Usług Opiekuńczych to system wspierający w czasie rzeczywistym pracę Opiekunek/ów. Monitoruje on za pomocą bardzo prostej w obsłudze aplikacji mobilnej przebieg pracy oraz lokalizuje aktualne miejsce pobytu opiekuna. Zarządzanie czasem pracy staje się przejrzystsze dla kadry zarządzającej.

Profesjonalne zarządzanie usługami opiekuńczymi

Harmonogramy pracy

System monitoruje pracę Opiekunów zgodnie z ich harmonogramem pracy, umożliwiając wgląd w wydajność na przestrzeni całego miesiąca, dzięki czemu menedżerowie mogą dostosować harmonogramy i zasoby do rzeczywistych potrzeb świadczeniobiorców.

Zarządzanie nieobecnościami

System identyfikuje i śledzi wszelkie usługi, które nie zostały zrealizowane, co pomaga zrozumieć przyczyny opóźnień lub niepowodzeń. Następuje wtedy funkcjonalność zastępstwa co umożliwia łatwe zarządzanie zastępstwami zapewniając ciągłość usług.

Monitoring pracy Operatora i Koordynatora

System pracuje w czasie rzeczywistym co daje informacje o statusie zadań, które są dostępne na bieżąco, dzięki czemu menedżerowie mogą natychmiast reagować na wszelkie zmiany. Karta Pracownika – udostępnia szczegółowe informacje o pracowniku i zakresie świadczonych przez niego usług, co pomaga lepiej zarządzać zasobami.

Personalizacja

System przydziela zarówno Operatorowi jak i Koordynatorowi specjalną Kartę pracownika, która udostępnia szczegółowe informacje o pracowniku i zakresie świadczonych przez niego usług, co pomaga lepiej zarządzać zasobami. Karta świadczonej usługi jak sama nazwa mówi udostępnia szczegółowe informacje o każdej świadczonej usłudze.

Raporty

System generuje codzienne i miesięczne raporty, co pomaga lepiej zrozumieć wydajność i produktywność. Jest on skalowalny i może być dostosowany do specyficznych potrzeb każdej organizacji.